Kend dine stakeholderes præferencer og bevægemønstre

Vores analyser giver dig indsigt i dine stakeholderes præferencer og bevægemønstre, så du får lettere ved at pleje dine stakeholderes interesser.

Få en løbende måling af virksomhedens omdømme

Vi laver en løbende måling af befolkningens eller andre stakeholderes opfattelse af brand, medieomtale og forventet adfærd. Vi undersøger blandt andet, hvilken adfærd befolkningen tilkendegiver overfor et bestemt brand eller virksomhed, når det gælder anbefaling og køb, kvalitet og værdi for pengene, samt troværdighed, omdømme og medievaner. Den viden kan du bruge aktivt i din kommunikationsstrategi.

 

En lang række studier viser, at stakeholderes opfattelse af en organisation eller et brand påvirker deres beslutninger, handlinger og adfærd, og at sammenhængen mellem opfattelse og adfærd er stor. Det er derfor vigtigt at arbejde med stakeholdernes opfattelse.

 

Book et inspirationsmøde

Majbrit Krogh, Head of Insight

Jeg hjælper dig med at finde viden, der gør det lettere for dig at gå i dialog med relevante stakeholdere, når du skal evaluere din virksomheds målsætninger, eller når nye initiativer skal føres ud i livet.

Majbrit Krogh, Head of Insight