skip to Main Content

Dokumenter årets PR- og kommunikationsindsats

Endnu et hæsblæsende år lakker mod enden, og ledelsen forventer, at også din afdeling bidrager med nogle gode tal – men har du styr på dem?

Dokumenter årets
PR-og kommunikation

Endnu et hæsblæsende år lakker mod enden, og ledelsen forventer, at også din afdeling bidrager med nogle gode tal – men har du styr på dem?

Mål årets resultater og gør klar til 2020

Få et samlet overblik af årets kommunikationsindsats, leveret i et lækkert dashboard-design,
der egner sig til at blive delt internt i organisationen.

Årsanalysen dokumenterer årets PR- og kommunikationindsats, og
danner fundamentet for næste års indsats. Indsigter fra analysen hjælper dig med at
vurdere, hvor din kommunikation har fungeret godt og hvor den har slået fejl.

 

Med en årsanalyse får du hjælp til:

    • At justere strategi og planlægning for 2020
    • At give indsigt i nye indholdsområder og budskaber
    • At positionere dig selv og din afdeling ifht. retsten af organisationen

Årsanalyse: Synlighed

Pris: 12.000 kr.
Kampagnepris = 9.500 kr.

Årsanalysen til PR- eller kommunikationschefen, der vil have et overblik over årets kommunikationsindsats på redaktionelle medier:

 

    • Antal omtaler i perioden, omtalernes udvikling, fordeling af kildegrupper og hvilke medier der har flest omtaler
    • Reach i perioden, over tid, pr. kildegrupper og medier med højeste samlede reach
    • Annonceomkostninger
    • Omtaler, reach og annonceomkostninger fordelt på regionbasis
    • Top 10-omtaler i 2019

Årsanalyse: Indsigt

Pris: 24.000 kr.
Kampagnepris = 19.500 kr.

Årsanalyse baseret på sentiment, til PR- og kommunikationschefen der har brug for en dybere indsigt i, hvordan deres virksomhed og arbejdsindsatser ser ud i mediebilledet:

    • Oversigt af antal omtaler i perioden, samt omtalernes udvikling fordelt på kvartaler
    • PR-score, der indikerer kvaliteten af jeres medieomtale
    • Tonefordeling, hvor stor en andel af jeres omtaler er positive, neutrale eller negative
    • Indsigt i top 10 medier, samt kildegrupper fordelt på tone og PR-score
    • Omtaler, PR-score, reach og annonceomkostninger fordelt på regionbasis

NB: Analyse baseres på max. 500 omtaler fra 2019

Har du brug for mere indsigt?

Synligheds-årsanalysen dækker de fleste branchers behov, men du har måske brug for et dybdegående indblik – derfor har vi udviklet tre forskellige tilføjelser til årsanalysen, der kan give bedre overblik af årets resultater.

Det er muligt at tilkøbe en eller flere af nedenstående, men årsanalysen kan sagtens stå for sig selv, det handler om hvad dig og din organisation har behov for.

Tracking af emner for året

Årsanalyse med tracking af 5 eller 10 emner. Måske du har brug for indblik i medieomtalen af jeres produkter, årets kampagner eller jeres organisations medieomtale?

Benchmarking

Vil du gerne vide hvordan du står i for hold til dine konkurrenter, så er det muligt at få årsanalysen leveret med en benchmarking.

Sammenlign med sidste år

Fik du leveret årsanalyse sidste år, er det også muligt at lave en sammenligning med jeres medieindsats fra 2018.

Har du brug for mere indsigt?

Synligheds-årsanalysen dækker de fleste branchers behov, men du har måske brug for et dybdegående indblik – derfor har vi udviklet tre forskellige tilføjelser til årsanalysen, der kan give bedre overblik af årets resultater.

Det er muligt at tilkøbe en eller flere af nedenstående, men årsanalysen kan sagtens stå for sig selv, det handler om hvad dig og din organisation har behov for.

Tracking af emner for året

Årsanalyse med tracking af 5 eller 10 emner. Måske du har brug for indblik i medieomtalen af jeres produkter, årets kampagner eller jeres organisations medieomtale?

Benchmarking

Vil du gerne vide hvordan du står i for hold til dine konkurrenter, så er det muligt at få årsanalysen leveret med en benchmarking.

Sammenlign med sidste år

Fik du leveret årsanalyse sidste år, er det også muligt at lave en sammenligning med jeres medieindsats fra 2018.

Back To Top