• Prøv Infomedia
  • Log ind
  • Kontakt

Business Development Coordinator

Vil du hjælpe os med at udbygge vores position som Nordens førende Media Intelligence hus? Motiveres du af at udvikle og vækste forretningen sammen med et ambitiøst team? Kan du åbne døre til nye kunder og styrke vores salgsindsats? Så er det måske dig, vi leder efter.

Om jobbet

Du bliver en vigtig del af et salgsteam med fokus på åbne døre og starte relationer til en række af Nordeuropas største virksomheder. Samtidig vil du være med til at vækste og udvikle eksisterende kunder med potentiale til enterprise-løsninger.

Vi har i de seneste år udviklet vores løsnings- og produktportefølje markant, hvilket har skabt helt nye kundemuligheder. Derfor har vi nu brug for dig til at hjælpe med at udbygge Infomedias position som leverandør af vores enterpriseløsninger til nordiske kunder.

Som Business Development Coordinator træder du ind i virksomheden som en del af vores Strategic Sales-team, hvor du vil få gode muligheder for at udvikle din karriere på den internationale og kommercielle bane med fokus på salgs- og kundeudvikling. Du får muligheden for at arbejde i et miljø, hvor korte beslutningsveje og en uformel, flad organisationsstruktur baner vej for en varieret og spændende dagligdag.

Du kan bl.a. forvente følgende af jobbet:

  • At komme til at arbejde med B2B-salg mod de største virksomheder i Norden.  
  • At blive bannerfører for ny- og krydssalg igennem relationer og netværk.
  • Et tæt samarbejde med Husets konsulenter og specialist-teams i hele Norden, med henblik på at kunne præsentere skarpe anbefalinger og værdiskabende løsninger for kunderne.
  • Ageren i internationale sammenhænge og udvikling af dine kommercielle kompetencer.

Vi vil gerne høre fra dig, hvis du…

… har en relevant uddannelsesmæssig baggrund på f.eks. bachelor- eller kandidatniveau. Samtidig har du formentlig 1-3 års praktisk erfaring fra en kundevendt, kommerciel rolle. Men vigtigst er det, at du…

  • Har en vindermentalitet og positiv, smilende attitude, der viser, at du ikke giver op og er motiveret for at skabe resultater. 
  • Er opsøgende, kan åbne nye døre og arbejde struktureret med leadgenerering samt agere i top1000-segmentet internationalt
  • Er opsat på at skabe en portefølje af velrenommerede virksomheder med vækstpotentiale.
  • Har en løsningsorienteret tilgang, hvor kunden er i centrum.
  • Er business smart og det er en fordel, hvis du har erfaring med at repræsentere og sælge et produkt baseret på digitale løsninger. Gerne SaaS.
  • Er vild med at rådgive og udvikle kunder inden for kommunikation og digitale løsninger, som gør data til indsigter, der skaber værdi for vores kunder.
  • Er dygtig til at begå dig blandt mennesker, fra direktøren til specialisten, og evner at afkode deres kommercielle udfordringer.
  • Er fællesskabsorienteret og har lyst til at indgå i et kollegialt team
  • Begår dig ubesværet både på dansk og engelsk.

Hvad kan vi tilbyde

  • Vi er en spændende arbejdsplads i udvikling og med kontorer i hele Norden.
  • Du får muligheden for at arbejde med nogle af Nordens største virksomheder, NGO’er og offentlige organisationer.
  • En attraktiv stilling med plads til stor medbestemmelse samt personlig og faglig udvikling.
  • Et rigt, fagligt miljø og gode kollegaer, der altid er klar til at hjælpe.
  • En virksomhed med højt humør, mange sociale tilbud og månedlige fredagsbarer. Du vil føle dig velkommen og mærke vores særlige sammenhold allerede fra første dag.
  • Frihed under ansvar, højt til loftet og en flad virksomhedsstruktur.
  • En unik beliggenhed i hjertet af København.

Interesseret?

Der er tale om en fuldtidsstilling, og du vil få reference til salgsteamets Head of Private Sector. Ansættelse pr. 1 november eller snarest muligt efter aftale.

Vi glæder os til at læse din ansøgning og CV, som du kan sende til ved at klikke på knappen SØG DETTE JOB nedenfor. Bemærk at vi ikke modtager ansøgninger via email, af hensyn til GDPR. Undlad derfor også venligst at fremsende dokumenter med CPR-nummer.

Vi modtager ansøgninger frem til d. 24. september, og vi afholder samtaler løbende.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte
Dan Gadiel, Head of Private Sector på + 45 2939 0641 eller dga@infomedia.dk.

Vi opfordrer desuden alle kvalificerede kandidater til at søge stillingen uanset alder, køn, religion og etnisk baggrund.

Ansøgningsfristen er udløbet

Ansøgningsfristen for dette job er udløbet. Se listen over aktuelle ledige stillinger her.

Om Infomedia

Infomedia er en førende nordisk media intelligence-virksomhed. Med avanceret teknologi, komplekse algoritmer og et team af dygtige medarbejdere, overvåger vi alt, hvad der bliver sagt og skrevet i alle medier over hele verden.

Vi har adgang til enorme mængder data, ny teknologi og erfarne folk, hvilket giver os en førende position i markedet for medieovervågning, medieanalyse og optimering af kommunikation. Vores mål er at give vores kunder vækst gennem bedre indsigt i et komplekst medielandskab.

Som markedsleder har Infomedia et ønske om at sætte nye standarder for virksomheders evne til at træffe de rigtige beslutninger omkring deres kommunikation i alle medier. På denne måde hjælper vi vores kunder med at nå deres forretningsmål og pleje deres omdømme.

Infomedia ejes af JP/Politikens Hus og Berlingske Media og vi løser opgaver for både nationale og internationale kunder. Vores partnerliste inkluderer bl.a. Hootsuite og Talkwalker som er blandt verdens førende inden for deres felt.

Alle ledige stillinger

Stilling
Sted
Ansøgningsfrist
Infomedia, Tallinn
17. okt 2021
Infomedia, Tallinn
17. okt 2021
Infomedia, Tallinn
17. okt 2021
Infomedia, Tallinn
17. okt 2021
Infomedia, København
24. sep 2021
Infomedia, København
27. sep 2021
Infomedia, København
29. sep 2021
Infomedia, København
31. dec 2022
E-paper med 5 tips til den bedste medieovervågning

5 tips til den bedste medieovervågning