• Book en demo
  • Log ind
  • Kontakt

Content Assistant til Team Writing (studiejob)

Brænder du for at skrive og er dine formuleringer på både dansk og engelsk så skarpe og præcise, at du kan skære en tekst helt ind til benet? Har du lyst til at videreformidle vigtig medieomtale til virksomheder, NGO’er og offentlige instanser? Så er du muligvis den skribent, vi søger hos Infomedia lige nu.

Som skribent vil du i fællesskab med kollegaer skrive klare og koncise resuméer af nyhedsartikler til Infomedias kunder. Resuméerne bliver ofte sendt direkte til vores kunders kommunikationsafdelinger, hvor de er et vigtigt værktøj i deres daglige arbejde, da de giver et kort og nøjagtigt overblik over de vigtigste historier. Vores kunder forventer derfor et højt kvalitetsniveau – hvilket du vil være med til at levere.

Vores kunder har brug for, at vi leverer vores produkter allerede når de møder ind på arbejde om morgenen eller i løbet af weekenden. Derfor ligger vagterne i hverdagene i tidsrummet 05:00-09:00 og i weekender samt helligdage fra kl. 07:00-10:00. Vi forventer, at du tager mellem 2-4 vagter om ugen, og de vil selvfølgelig blive placeret, så de passer med dit studie.

Vi vil gerne høre fra dig, hvis du…

  • Studerer på en videregående, akademisk uddannelse og har minimum et år tilbage af dit studie
  • Skriver grammatisk og sprogligt korrekt på dansk og engelsk
  • Er mødestærk, stabil og ansvarsbevidst
  • Kan stå inde for det produkt, du leverer
  • Kan skelne mellem relevant og irrelevant information, samt afpasse dine tekster til din modtager
  • Kan afstemme kvalitet i forhold til arbejdstempo – vi arbejder med stramme deadlines
  • Følger med i nyhedsstrømmen og er generelt samfundsinteresseret

Det kan vi tilbyde

  • En fremragende mulighed for at bruge og udvikle dine formidlings- og kommunikationsevner på dansk og engelsk
  • En afdeling med højt til loftet, godt humør og søde kollegaer
  • En unik beliggenhed i hjertet af København med udsigt til Rundetårn
  • Et særligt indblik i medieverdenen og bred viden om generelle samfundstendenser
  • Fleksibilitet og respekt for dine studier

Interesseret?

Der er tale om et studiejob og vi er på udkig efter kandidater, der kan starte snarest muligt.

Send din ansøgning og dit CV til os ved at klikke på ’SØG DETTE JOB’. Bemærk at vi ikke modtager ansøgninger pr. mail af hensyn til GDPR. Undlad derfor venligst også at fremsende dokumenter med CPR-nummer.

Vi opfordrer alle kvalificerede kandidater til at søge stillingen, uanset køn, alder, religion og etnisk baggrund.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Line Gandil Nielsen på line.g.nielsen@infomedia.dk

Vi modtager ansøgninger frem til 13. december 2021 og afholder løbende samtaler.

Om Infomedia

Infomedia er en førende nordisk media intelligence-virksomhed. Med avanceret teknologi, komplekse algoritmer og et team af dygtige medarbejdere, overvåger vi alt, hvad der bliver sagt og skrevet i alle medier over hele verden.

Vi har adgang til enorme mængder data, ny teknologi og erfarne folk, hvilket giver os en førende position i markedet for medieovervågning, medieanalyse og optimering af kommunikation. Vores mål er at give vores kunder vækst gennem bedre indsigt i et komplekst medielandskab.

Som markedsleder har Infomedia et ønske om at sætte nye standarder for virksomheders evne til at træffe de rigtige beslutninger omkring deres kommunikation i alle medier. På denne måde hjælper vi vores kunder med at nå deres forretningsmål og pleje deres omdømme.

Infomedia ejes af JP/Politikens Hus og Berlingske Media og vi løser opgaver for både nationale og internationale kunder. Vores partnerliste inkluderer bl.a. Hootsuite og Talkwalker som er blandt verdens førende inden for deres felt.

Alle ledige stillinger

Stilling
Sted
Ansøgningsfrist
Infomedia, København
13. dec 2021
Infomedia, Tallinn
19. dec 2021
Infomedia, Tallinn
19. dec 2021
Infomedia, Tallinn
19. dec 2021
Infomedia, Tallinn
19. dec 2021
Infomedia, København
31. dec 2022
E-paper med 5 tips til den bedste medieovervågning

5 tips til den bedste medieovervågning