Infomedia vinder to priser ved international branchepris
Infomedia vandt to priser torsdag aften i Barcelona, da den internationale brancheforening for kommunikationsmåling, AMEC, uddelte priser for bedste kommunikationsmåling og –analyser.
Tre nomineringer blev til to priser til Infomedia under årets AMEC Awards.
Infomedia vandt en pris i kategorien »Best measurement for a not-for-profit campaign« for et projekt sammen med Danmarks Naturfredningsforening og en pris i kategorien »Plain English award for simplicity in campaign effectiveness measurement and reporting« for en analyse til en kunde i det offentlige.
»Når en spiller som Infomedia bliver anerkendt i international sammenhæng for vores arbejde med kommunikationsmåling og -analyser, kan vi selvfølgelig ikke blive andet end stolte,« siger CEO i Infomedia, Thomas Vejlemand om de to priser ved AMEC Awards og forsætter:
»Vi har de seneste år arbejdet hårdt på at skabe merværdi omkring brugen af medieovervågning. Investeringer i analytiske kompetencer og teknologi gør, at vi i dag kan levere integrerede medie-, PR,- og kommunikationsindsigter for vores danske og nordiske kunder og i stigende udstrækning internationale kunder. Vi er glade for at kunne tilføje to priser til hylden derhjemme.«
Det er 16. gang, AMEC Awards afholdes, og det er for branchen, hvad Oscars er for Hollywood.
Se hele listen over vindere på AMEC Awards 2018.

Vores Head of Marketing & Communication. I spidsen for vores eksterne kommunikation, og hendes motto er: “Practice what we preach”. Hun har spillet professionel basketball i sine yngre dage. Fang Tine på +45 26 36 43 07 eller tds@infomedia.dk.