• Book en demo
  • Log ind
  • Kontakt

Ny HR-profil til Infomedias nordiske ledelse

Post Author

Af: Infomedia

Infomedia har fart på sine nordiske aktiviteter inden for medieovervågning, medieanalyser og digital teknologi til Social Listening, Social Media Management samt PR-værktøjer. Og for yderligere at styrke sin markedsposition og accelerere forretningen gælder det om at appellere til branchens stærkeste faglige kompetencer.

Infomediakoncernen har ansat Annika Olsen som ny Head of People & Organization til at styrke selskaberne i hele Norden med fokus på ledelse, kultur og kompetenceudvikling. Annika Olsen kommer senest fra en stilling som Head of People, Performance & Culture hos KPMG Acor Tax. 

Annika Olsen vil spille en betydelig rolle i at støtte ledelsen med fortsat kompetenceudvikling på tværs af kontorerne i Danmark, Sverige, Norge, Estland og Storbritannien, og inden længe i Finland.

– Jeg har en stor passion for at skabe resultater gennem mennesker og derigennem udvikle forretningen. Jeg har en stærk vision om, at HR skal bidrage til god ledelse og værdiskabende initiativer for at tiltrække, udvikle og fastholde branchens stærkeste faglige kompetencer. Allerede efter de første uger i min nye rolle oplever jeg et rigtigt godt HR-fundament hos Infomedia, og jeg glæder mig derfor meget til at samarbejde med Infomedias ambitiøse og passionerede ledere og medarbejdere om, at udvikle forretningen på tværs af landene, siger Annika Olsen

Annika Olsen indgår i Infomedias nordiske ledergruppe og kommer med masser af erfaring inden for HR, rekruttering, onboarding og performance management fra bl.a. DONG Energy (Ørsted), Kromann Reumert og KPMG Acor Tax.

Læs mere om Infomedia

E-paper med 5 tips til den bedste medieovervågning

5 tips til den bedste medieovervågning