skip to Main Content

Event: CEO Superbrands i 2019

Vær med, når analysen CEO Superbrands 2019 sætter fokus på danske topledere og deres evne til at trænge igennem med deres budskaber i redaktionelle og sociale medier. Analysen reflekterer over de strategier og hændelser, der ligger bag årets kommunikative succeser og nederlag. Og så kårer vi selvfølgelig årets CEO Superbrand 2019.

Dette års analyse fokuserer på bæredygtighed og på CEOens ansvar for at bruge sin position og stemme rigtigt. Mød i den forbindelse Lars Fruergaard Jørgensen, CEO i Novo Nordisk, der fortæller om sin udadvendte lederrolle og ambitioner for et bæredygtigt Novo Nordisk.

Torsdag den 27. februar 2020 kl. 15.00-18.00

Dansk Industri, H.C. Andersens Blv. 18, 1553 København

Tilmeld seminar
Grafikker-til-event-landing-page

Program

Thomas Vejlemand, CEO Infomedia

15.00-15.05

Velkommen og baggrund for CEO Superbrands
v/Thomas Vejlemand, CEO Infomedia

15.05-15.30

Kåring af CEO Superbrand 2019 – og præsentation af analysens vigtigste resultater
v/Ditte Seidler Hansen, Data Specialist & Advisor, og Tine Duelund Schou, Head of Marketing & Communication, Infomedia

Vi kårer årets CEO Superbrand og afslører de vigtigste findings fra rapporten.

Analysen af CEO Superbrands 2019 undersøger Danmarks top-40 CEOs og deres evne til at trænge igennem i medierne og på sociale medier. Analysen afslører også, hvad vores ekspertpanel af danske kommunikationsfolk og journalister mener om de 40 CEOs kommunikative evner, og hvad den danske befolkning synes, at CEOs bør kommunikere om.

Og så har vi i år fokus på de CEOs, der er særligt gode til at bruge sin stemme i debatten om bæredygtighed og verdensmål.

Lars Fruergaard, Novo Nordisk
Katrine Sperlin, Novo Nordisk

15.30-16.15

En CEO i front – bæredygtighed og kommunikation i Novo Nordisk
v/ Lars Fruergaard Jørgensen, CEO, og Katrine Sperling, Corporate Vice President – Corporate Communication, i Novo Nordisk

Novo Nordisk vil være klimaneutral på drift og transport i 2030, aktiekursen stiger, og Lars Fruergaard har positioneret sig som en stærk CEO i spidsen for den globale medicinalvirksomhed. Både Fruergaard og Novo Nordisk har i 2019 været genstand for meget medieomtale, men hvordan er samarbejdet mellem CEO og kommunikationschef i en virksomhed, der både får tæv og roser i medierne? Og hvad er topchefens ambitioner for virksomhedens brand og muligheden for at bruge sin stemme til at skabe positive forandringer i samfundet?

Lars Fruergaard, CEO, og Katrine Sperling, Kommunikationschef, i Novo Nordisk vil fortælle om deres arbejde med kommunikation og verdensmål.

Moderator, Trine Sick, interviewer de to – og tager imod spørgsmål fra salen.

Jens-Peter Saul, Ramboll

16.15-16.45

Making Sustainability Our Business
v/Jens-Peter Saul, President & CEO Ramboll Group

Sustainability is a key pillar in Ramboll’s business strategy, and the company’s alignment to the SDGs is measured in a goal to increase the number of projects that contribute directly to the SDGs. Clear strategies for how to reach this have been central to how Ramboll has worked with sustainability, but what has worked, and where have there been challenges? And, finally: How has it changed the company, and has the focus on sustainability made an impact on the bottom line?

16.45-17.00

Afrunding

17.00-18.00

Networking over et lille glas

Back To Top