skip to Main Content

Gør din rapportering skarpere med dashboards

Den interaktive medieanalyse

Hverdagens komplekse mediebillede giver større og større udfordringer for alle, der arbejder med kommunikation.

Vi skal konstant måle, om vores budskaber trænger igennem og bliver modtaget, som vi ønsker. Sådan er det også, når vi skal rapportere til ledelsen. Det skal være relevant, to-the-point, fremadskuende og med fokus på det vigtigste.

Velkommen til den interaktive medieanalyse.

 

Fredag den 15. november kl. 8.30-10.45

Infomedia, Pilestræde 58, 3 sal, 1112 København K

Infomedia Dashboard

PROGRAM

Drik din morgenkaffe hos Infomedia og få noget at tygge på til din kommunikationsindsats i 2020.

08:30 – 09:00 Check-in, kaffe, croissanter og networking

09:00 – 09:10 Velkommen

09:10 – 09:30 Medieanalysen som ledelsesværktøj
CFO’en bruger dem. CMO’en gør det også. Snart sidder hele ledelsen med deres dashboards. Turen er kommet til kommunikationschefen. Hør, hvorfor fremtidens medieanalyse går digitalt.
v/Frederik Julian, Business Intelligence Lead, Infomedia

09:30 – 10:15 Danish Crowns brug af dashboards
Hør, hvordan Danish Crown bruger et dashboard til at træffe vigtige beslutninger og forbedre deres kommunikationsindsatser i medierne. Få indblik i de fordele, det har givet at skifte til en mere interaktiv, digital rapportering af medieperformance.
v/Jan Lyng Lauridsen, Director, Corporate Brand and Leadership Communication, Danish Crown

10:15 – 10:30 Et bæredygtigt dashboard: FN’s 17 verdensmål i data
FN’s 17 verdensmål fylder mere og mere i medierne og i samfundsdebatten. Men hvilke virksomheder sætter agendaen lige nu? Og hvordan kan du bruge et dashboard til at holde fokus på netop de verdensmål, der er vigtige for dig og din virksomhed?
v/Maria Bach, Senior Advisor, Infomedia

10:30 – 10:45 Afrunding og spørgsmål

Back To Top