Damixa: Når data fikser et utæt brand

  • Tidspunkt

    29. maj

    kl. 08:30 - 10:00

  • Sted

    Infomedia

    Pilestræde 58, 3.

    1112 København K

  • Pris

    Gratis

For dig, der vil have inspiration til, hvordan du kan arbejde med data i din kommunikation

Når data fikser et utæt brand - Damixas position i markedet

Hos Damixa troede de, at dansk produktion var en vigtig salgsparameter, men kun 9% gik op i det. En grundig analyse gav Damixa indsigt i, hvad forbrugerne mener og lægger vægt på, og det ændrede radikalt Damixas opfattelse af dem selv og deres kunder. I dag arbejder de strategisk med data og har på få måneder skabt en meget stærkere position i markedet.
 
Liza Andersen, Head of Communication & Marketing hos Damixa, og Lukas Raahauge Frederiksen, Advisor i Infomedia, fortæller på dette morgenmøde den 29. maj, hvordan nye indsigter og effektiv brug af data på få måneder har hjulpet Damixa til at skabe et stærkere brand og position i markedet.

Indtast dine kontaktoplysninger