skip to Main Content

Er du vores nye Social Media Specialist?

Infomedias social media- og partner team søger en struktureret, tech-interesseret social media specialist, som kan onboarde og konsultere omkring social media-platforme.

Vores team hjælper kunderne i arbejdet med at sætte social media højt på dagsordenen. Vi leverer verdens bedste social media offerings gennem vores partnerskaber: Hootsuite, Talkwalker, Zerofox og Brandwatch.

Vi hjælper kunderne med at forstå og handle ud fra data med udgangspunkt i social media, kundernes egne data, social media-sikkerhed, agendaer og omverdenen. Ofte har kunderne et fast team hos os, andre gange arbejder vi med workshops, afrapporteringer, webinarer og face to face møder.

I Infomedia arbejder vi også med projekter og events, som blandt andet et projekt i samarbejde med FN om tracking af de 17 Verdensmål i medieomtale; Infomedias social media event ’The Art of Social’, samt den årlige CEO Superbrand-måling, som bedømmer hvilken CEO i dansk erhvervsliv, der udgør det stærkeste brand for sin virksomhed.

Alt det, du kommer til at lave:

Dit arbejde vil bestå i at facilitere vores kunders onboarding, når de har valgt et af vores social media værktøjer, og sørge for at implementeringen forløber optimalt. Du skal kunne omsætte kundens behov til arbejdsgange, KPI’er, FAQs mm. Hos nogle kunder gælder det behov, som de måske ikke engang selv er bevidste om.

Du skal med andre ord kunne træne og sørge for opsætning af platformene. Din hverdag vil forløbe i selskab med kunder og partnere i træning eller selvtræning. Derudover vil du indgå i udviklingsprojekter, assistere ved kundemøder og selv afholde webinarer.

Du er muligvis vores nye kollega, hvis du kan sige ”ja” til følgende:

  • Du har kendskab til SaaS – ’Software as a Service’–tankegangen
  • Du er social media- og måske endda tech-interesseret
  • Du er autonom og nogenlunde selvkørende
  • Du opsøger selv svarene på dine spørgsmål
  • Du har lyst til at arbejde i et internationalt tværsnit
  • Du kan arbejde fuld tid og er klar til at yde en ekstra indsats omkring deadlines
  • Du arbejder struktureret og nyder at sætte punktum ved arbejdsopgaver
  • Du har stærke formidlingsevner
  • Du taler et formfuldendt engelsk
  • Du har muligvis erfaring fra kommunikationsafdelinger fx fra praktikophold
  • Du er nysgerrig, social, udadvendt, god til at skabe relationer og giver energi til rummet

Er du interesseret i stillingen, så send din ansøgning med cv og relevante bilag (samlet i ét dokument) til vores HR på job@infomedia.dk. Skriv gerne ’Ansøgning til social media specialist’ i emnefeltet.

OBS! Af hensyn til GDPR må dit CPR-nummer ikke indgå i din ansøgning, cv eller relevante bilag.

Ansvarlig for ansættelserne: Simon Ernst-Sunne (simon.ernst-sunne@infomedia.dk)

Forventet ansættelse: 1. oktober 2019.
Adresse: Pilestræde 58, 1112 København K

Og hvem er Infomedia så?

I Infomedia tror vi på, at kommunikation ændrer verden.

Hvad end det er vores kunders forretning eller et præsidentvalg, så er kommunikation en afgørende faktor for, om man opnår succes eller fiasko. I Infomedia arbejder vi på at omsætte kommunikationen i det komplekse mediebillede af traditionelle og sociale medier til brugbar viden for vores kunder. Viden de kan bruge til at prioritere og træffe forretningskritiske beslutninger, der styrker deres brand og deres bundlinje.

Vi er et media intelligence-hus, der er markedsledende inden for medieovervågning, medieanalyse og social media management i Danmark. Vi følger nyhedernes puls, overvåger sociale medier og leverer indsigt til vores kunder 24/7 365 dage om året.

Vi har eksperter inden for alt fra medieovervågning, social media-analyser og it-udvikling, og en vigtig del af os – omkring 60 – er studerende. Kombinationen af erfarne specialister og unge kolleger med et frisk syn på virkeligheden gør ikke alene Infomedia til en unik arbejdsplads, men er også helt afgørende for vores kultur og vores DNA.

Infomedia beskæftiger ca. 200 medarbejdere ud af indre København med kontorer i også Norge og Sverige. Infomedia er ejet af JP/Politikens Hus og Berlingske Media og varetager opgaver for både nationale og internationale kunder, ligesom partnerlisten tæller nogle af verdens førende spillere inden for deres felt, herunder Hootsuite, Brandwatch, Talkwalker og Zerofox. Læs mere om os på www.infomedia.dk.

Boost din indsats på sociale medier med employee advocacy

Vi har lavet en overskuelig guide der hjælper dig med at integrere employee advocacy i din organisation - alt fra planlægning til udførelse og effektmåling.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få guiden tilsendt.

Back To Top