skip to Main Content

Infomedia Blog

Valgkampen handlede om penge

De største emner i valgkampen var kontanthjælp og dagpenge, Løkkes nulvækst og Thornings 39 milliarder. De økonomiske spørgsmål var højt på mediernes dagsorden under valgkampen. »Skal vi fortsætte kursen eller…

Valgkamp 2015: »Kom med ud i virkeligheden«

Flere aktører deltog i beskæftigelsesdebatten, men 3F var mest synlig i de intense diskussioner om dagpenge, kontanthjælpsloft og arbejdspladser i landdistrikterne. Er danskerne for fine til at tage jobs i…

Danmarks største byer i medierne 2015

I vores årligt tilbagevendende optælling af de 100 største danske byers mediesynlighed er en mindre midtjysk by strøget fra en femteplads op på førstepladsen, hvis man kigger på omtale fordelt…

Regeringens første 100 dage

Hvordan har Lars Løkkes regering klaret sig igennem de første 100 dage ved magten? Vi har i samarbejde med Politiken målt ministrenes synlighed og kortlagt de største historier i perioden.…

Private aktører kæmpede om dagsordenen

Private virksomheder, organisationer og tænketanke i Danmark trak med egne mærkesager debatten i hver sin retning under valgkampen 2015. Blandt private foreninger og organisationer var Dansk Flygtningehjælp var den mest…

Download guides, trends og analyser

Back To Top