skip to Main Content

Infomedia Blog

”Gennemsigtigheden og åbenheden afskrækker den traditionelle CEO”

Interview med Stephen Waddington & Giles Palmer Hvordan kan det være, at så mange danske CEOs stadig glimrer ved deres fravær på sociale medier? Som verden er i dag, bør…

Læs blogindlæg
Facebook annoncering for begyndere

Guide til Facebook-annoncering: 5 simple trin til at bygge din første kampagne

Sociale medier koster penge, hvis du vil nå ud til den rigtige målgruppe med dit indhold. Organisk rækkevidde er efterhånden kun en våd drøm for os, der arbejder med sociale…

Læs blogindlæg
Joakin Veen Huis

Strong Business Data Profile to Lead New Infomedia Adventure in Sweden

PRESS RELEASE As of March 2020, Joakim Veen Huis, currently Head of Sales - Retail at Bisnode, will be joining the new Infomedia office in Stockholm as Country Manager. The…

Læs blogindlæg

De 15 vigtigste social media-trends i 2020

2019 var et hæsblæsende år på sociale medier over hele verden, og alting peger på, at 2020 bliver mindst lige så travl. Hvad vil den splinternye 5G-teknologi bringe af muligheder…

Læs blogindlæg
Priser på medier vs Netflix

Danske medier er fire gange dyrere end Netflix

Hvis du vil have adgang til et digitalt nyhedsmedie i Danmark, skal du i gennemsnit lægge 301 kr. om måneden. Det er fire gange så meget som et abonnement til…

Læs blogindlæg
Virksomhedens eksperter på LinkedIn

Få virksomhedens eksperter i gang på LinkedIn – her er 3 tips

Hver branche har en håndfuld eksperter, som alle citerer og namedropper. De er keynote på de største konferencer. De er mediernes go-to-person, når der skal hives en ekspert ind. Og…

Læs blogindlæg
Connie Hedegaard

”Topchefer bliver skubbet lidt længere ud på planken, end de gjorde for 20 år siden”

Med en imponerende baggrund i både politik, diplomati og journalistik har bestyrelsesformand Connie Hedegaard en helt unik indsigt i de beslutninger, der træffes på erhvervslivets højeste niveau. Ifølge hende skal…

Læs blogindlæg

Strategisk PR (og gode produkter) løftede Jabra ind i elektronikkens superliga

I 2009 var Jabra et elektronikmærke, som kun få mennesker kendte til. Men 10 års intens produktudvikling og en nøje udtænkt PR-strategi har resulteret i en topposition på det globale…

Læs blogindlæg
Thomas Vejlemand

”Vores indsigter redder ikke verden, men de kan ændre vaner”

Nogle virksomheder befinder sig i industrier med meget åbenlyse udfordringer i forhold til bæredygtighed. For andre er det mindre tydeligt, hvordan de skal definere deres ansvar overfor omverdenen. Uanset hvad,…

Læs blogindlæg

Nyt opkøb styrker Infomedias nordiske markedsposition

PRESSEMEDDELELSE Nyt opkøb styrker Infomedias nordiske markedsposition Infomedia overtager nu de norske, svenske og estiske medieovervågningsselskaber M-Brain AS, M-Brain AB og M-Brain OÜ fra det finske selskab M-Brain OY. Med…

Læs blogindlæg

”Vi ville være modpol til den følelsesladede, offentlige debat”

Det kan hurtigt klinge hult, når en global virksomhed med over 300.00 ansatte går i markedet med budskaber om, at de ikke kun tænker profit. Alligevel er revisions- og rådgivningsvirksomheden…

Læs blogindlæg
Anita Veszeli

Employee advocacy i Ericsson – Rejsen mod en ’social first’ organisation

Anita Veszeli er Global Head of Social Engagement and Advocacy i Ericsson - et velkendt brand med godt 118.000 medarbejdere på verdensplan. Fra starten af sin ansættelse har hun haft…

Læs blogindlæg
Employee advocacy metrics

7 employee advocacy metrics du kan måle på

Medarbejdere kan være de bedste digitale ambassadører for virksomheden. Men hvor meget værdi giver det egentlig, når de deler noget om virksomheden på egne sociale kanaler? Her er 7 metrics,…

Læs blogindlæg
Kom i gang med employee advocacy

Sådan kommer din virksomhed i gang med employee advocacy

De fleste af os har delt en arbejdsrelateret succes på Facebook eller et nyt job på LinkedIn. Og når vi gør det, er der tale om employee advocacy. Men hvordan…

Læs blogindlæg
Mand der læser

10 bøger alle social media managers bør læse

Sommerferien står for døren, og stranden kalder. Men før du trækker stikket helt, så overvej lige, hvordan du med et minimum af arbejde kan forberede dig til et efterår fuld…

Læs blogindlæg

Folkemødet 2019: Sådan gik det i medierne

Her får du de vigtigste facts om Folkemødet 2019 i både redaktionelle og sociale medier. Der var solskin, regn og blæst – både på øen og i medierne. Folkemødet på…

Læs blogindlæg
Back To Top