skip to Main Content

Infomedia Blog

EN AF OS i medierne

”Vi ændrer måden, medierne skriver om psykisk sygdom – ét medie ad gangen”

Overskrifter som ”Sindssyg øksemand dømt” sælger aviser, men stigmatiseringen har alvorlige konsekvenser for de personer, der lever med en psykisk sygdom. Her får du indblik i, hvordan Infomedias medieanalyser har…

Infomedia wall

Infomedia forbedrer omsætning og resultat i 2019

PRESSEMEDDELELSE I et stærkt konkurrencepræget marked formåede Infomedia i 2019 at skabe fremgang på top- og bundlinje. Opkøb uden for landets grænser bidrog til væksten, mens løbende digitalisering og effektivisering…

Ann Rosenberg interview

”CEOs, nu er det tid til at eksekvere!”

Danske Ann Rosenberg bruger sin lederstilling i en af verdens største softwarevirksomheder, SAP, til at advokere for FN’s verdensmål og skabe bæredygtige samarbejder på tværs af erhvervslivet, startup-miljøet og den…

Lars-Peter Søbye, CEO, COWI

Målrettet CEO-kommunikation placerer COWI blandt de største

CEO’en i COWI skal ikke tale om alt. Heller ikke selvom, han rent faktisk ved noget om emnet. Hvis CEO-kommunikation skal være effektiv, må man prioritere. Og det har de…

COVID-19 i medierne

COVID-19 i medierne: Fokus skifter fra smittespredning til økonomiske konsekvenser

Op mod 10.000 artikler om COVID-19 bliver hver dag sendt ud i danske medier. Størstedelen handler om smittespredningen, men fokus er ved at skifte, viser vores tal. Siden den første…

Krisetid på sociale medier

Krisetid på sociale medier: Ryd din kalender og rid på bølgen

I en "fredstid" kører dit indhold ud fra nøje tilrettelagte strategier for socialer medier og indhold. Du poster indhold med jævne mellemrum for at holde gang i algoritmen og dit…

Overblik over mediedækning af COVID-19

Sådan har medierne dækket COVID-19: Få (gratis) adgang til data her

Siden den 27. februar, hvor coronavirussen for første gang blev konstateret i Danmark, er mængden af omtale på både redaktionelle og sociale medier eksploderet. Mediernes opmærksomhed er rettet mod myndighederne,…

Lars Fruergaad Jørgensen

Novo Nordisk-chef: ”Kommunikation er over halvdelen af mit job”

CEO Superbrands 2019 Bliv klogere på, hvilke CEOs der har formået at trænge igennem i medierne og på sociale medier i 2019, og hvem der har markeret sig som erhvervslivets…

Sådan måler du, om din Facebook-kampagne er en succes

Sådan måler du, om din Facebook-kampagne er en succes (det er ikke one size fits all, desværre)

Du bygger den ene Facebook-kampagne efter den anden. Du har helt styr på målsætning og målgruppe. Du laver indhold. Du vurderer resultaterne. Men hvornår har din annonce egentlig skabt værdi?…

Lars Fruergaard CEO Superbrand 2019

Derfor blev Lars Fruergaard et CEO Superbrand i 2019

Lars Fruergaard Jørgensen, Novo Nordisk, har håndteret en kritisk sag i medierne sublimt. Han er den næstmest omtalte CEO, og ligesom en håndfuld af de andre CEOs i top-20 sætter…

CEO Superbrands 2019 klar til download

Hvem er CEO Superbrand 2019?

Igen i år har vi analyseret lederne i toppen af det danske erhvervsliv for at vurdere hvilke CEOs, der udgør de stærkeste brands for deres virksomhed. Hvem udmærkede sig i…

Bæredygtig kommunikationsstrategi

Sådan bliver din kommunikationsstrategi bæredygtig – to anbefalinger

Flere store, danske virksomheder har allerede sat sig tungt på en grønnere dagsorden som dem, der sætter retningen. Og virksomheder – store som små – har i disse måneder travlt…

Download guides, trends og analyser

Back To Top