skip to Main Content

Infomedia Blog

COVID-19 i medierne

COVID-19 i medierne: Fokus skifter fra smittespredning til økonomiske konsekvenser

Op mod 10.000 artikler om COVID-19 bliver hver dag sendt ud i danske medier. Størstedelen handler om smittespredningen, men fokus er ved at skifte, viser vores tal. Siden den første…

Krisetid på sociale medier

Krisetid på sociale medier: Ryd din kalender og rid på bølgen

I en "fredstid" kører dit indhold ud fra nøje tilrettelagte strategier for socialer medier og indhold. Du poster indhold med jævne mellemrum for at holde gang i algoritmen og dit…

Overblik over mediedækning af COVID-19

Sådan har medierne dækket COVID-19: Få (gratis) adgang til data her

Siden den 27. februar, hvor coronavirussen for første gang blev konstateret i Danmark, er mængden af omtale på både redaktionelle og sociale medier eksploderet. Mediernes opmærksomhed er rettet mod myndighederne,…

Lars Fruergaad Jørgensen

Novo Nordisk-chef: ”Kommunikation er over halvdelen af mit job”

CEO Superbrands 2019 Bliv klogere på, hvilke CEOs der har formået at trænge igennem i medierne og på sociale medier i 2019, og hvem der har markeret sig som erhvervslivets…

Sådan måler du, om din Facebook-kampagne er en succes

Sådan måler du, om din Facebook-kampagne er en succes (det er ikke one size fits all, desværre)

Du bygger den ene Facebook-kampagne efter den anden. Du har helt styr på målsætning og målgruppe. Du laver indhold. Du vurderer resultaterne. Men hvornår har din annonce egentlig skabt værdi?…

Lars Fruergaard CEO Superbrand 2019

Derfor blev Lars Fruergaard et CEO Superbrand i 2019

Lars Fruergaard Jørgensen, Novo Nordisk, har håndteret en kritisk sag i medierne sublimt. Han er den næstmest omtalte CEO, og ligesom en håndfuld af de andre CEOs i top-20 sætter…

CEO Superbrands 2019 klar til download

Hvem er CEO Superbrand 2019?

Igen i år har vi analyseret lederne i toppen af det danske erhvervsliv for at vurdere hvilke CEOs, der udgør de stærkeste brands for deres virksomhed. Hvem udmærkede sig i…

Bæredygtig kommunikationsstrategi

Sådan bliver din kommunikationsstrategi bæredygtig – to anbefalinger

Flere store, danske virksomheder har allerede sat sig tungt på en grønnere dagsorden som dem, der sætter retningen. Og virksomheder – store som små – har i disse måneder travlt…

”Gennemsigtigheden og åbenheden afskrækker den traditionelle CEO”

Interview med Stephen Waddington & Giles Palmer Hvordan kan det være, at så mange danske CEOs stadig glimrer ved deres fravær på sociale medier? Som verden er i dag, bør…

Facebook annoncering for begyndere

Guide til Facebook-annoncering: 5 simple trin til at bygge din første kampagne

Sociale medier koster penge, hvis du vil nå ud til den rigtige målgruppe med dit indhold. Organisk rækkevidde er efterhånden kun en våd drøm for os, der arbejder med sociale…

Joakin Veen Huis

Strong Business Data Profile to Lead New Infomedia Adventure in Sweden

PRESS RELEASE As of March 2020, Joakim Veen Huis, currently Head of Sales - Retail at Bisnode, will be joining the new Infomedia office in Stockholm as Country Manager. The…

De 15 vigtigste social media-trends i 2020

2019 var et hæsblæsende år på sociale medier over hele verden, og alting peger på, at 2020 bliver mindst lige så travl. Hvad vil den splinternye 5G-teknologi bringe af muligheder…

Download guides, trends og analyser

Back To Top