Medieovervågning
- vejen til indsigt
Virksomheder står konstant overfor udfordringer med at reducere deres risiko og beskytte deres omdømme. Derfor har de behov for at overvåge dem selv og deres omverden i medierne.
Download vores e-bog og oplev, hvordan medieovervågning og indsigter fra mediedata skaber værdi for hele din organisation.
Social listening
Samtalerne på sociale medier er fulde af værdi, hvis man ved, hvordan man sorterer det irrelevante fra – opdag nye trends, øg kendskabet til brandet, optimer produkter og ydelser og meget mere.
Download vores whitepaper, og lær om de vigtigste emner indenfor social listening, så du kan få mest muligt ud af disciplinen.
Sådan laver du en social mediestrategi
Brugen af sociale medier er en effektiv måde at nå dine målgrupper på – enten for at styrke brandet, forbedre kundeservicen eller øge salget. Men før du går i gang, bør du have en strategi for at sikre at du får mest muligt ud af dit arbejde.
Download vores guide med 7 trin til en strategi, der gør dig til en succes på sociale medier.
5 tips til den bedste medieovervågning
En god medieovervågning kan give indblik i effekten af PR- og kommunikationsafdelingens indsatser, den kan tippe salgsafdelingen om nye forretningsmuligheder, eller den kan give marketing et uundværligt indblik i branchen og konkurrenterne.
I dette e-paper giver vi dig fem anbefalinger til, hvordan du får markedets bedste medieovervågning.
Employee advocacy
Når medarbejdere deler indhold om deres arbejdsplads på sociale medier, bliver både rækkevidden og engagementet større, end når samme eller lignende indhold deles fra virksomhedens profil.
Download vores whitepaper, og bliv klogere på, hvordan du får succes med employee advocacy.
Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag inspiration til markedsføring og kommunikation, herunder f.eks. information om spændende webinarer og gode cases.
Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag inspiration til markedsføring og kommunikation, herunder f.eks. information om spændende webinarer og gode cases.
Analyse
Da corona ramte klimadebatten
Vi talte stadig om klima i dagene efter Mette Frederiksens historiske pressemøde den 11. marts 2020, hvor hun lukkede Danmark ned, og corona for alvor oversvømmede spaltepladsen. Men spaltepladsen blev begrænset og perspektiverne ændrede sig fra at fokusere på handlingsplaner og målsætninger til pandemiens indflydelse på klimaindsatsen.
Download denne analyse og bliv klogere på, hvordan corona har påvirket den danske klimadebat.
Analyse
Verdensmålene i medierne
Siden FN’s 17 verdensmål blev vedtaget, er der sket en del i mediernes dækning. Dels har måden, medierne omtaler de 17 agendaer, ændret sig, og dels har der været en bevægelse i, hvilke mål der trender i medierne.
Download analysen og bliv klogere på, hvordan de 17 verdensmål har formet mediebilledet de seneste år.
analyse
CEO Superbrands
Moderne topledere har fokus på mere end bundlinje, når de optræder i medierne. Denne analyse fokuserer på de CEOs, der har formået at positionere sig som erhvervslivets helt egne aktivister.
Download CEO Superbrands 2019 og se, hvilke danske topledere, der udgør et stærkt brand for deres virksomhed i medierne og på sociale medier.