Cases

Læs hvordan vi har skabt resulater for vores kunder gennem medieovervågning, analyser, rådgivning og digitale teknologier.

madklubbenlogo_hvid.svg

Medieovervågning skaber overblik og indsigt for Madklubben

Madklubbens koncepter er baseret på at servere lækker mad, til en god pris og i smukke omgivelser. Efterhånden som Madklubben vækster, har de et stigende behov for at arbejde med PR, kommunikation og marketing på nye og mere datadrevne måder.

grid 1 3
Madklubben citat3 2
grid 1 2 1
grand depart 1 1
Grand depart logo

Eventanalyse skabte overblik over omtalen af Tour de France i medierne

I 2022 rykkede Tour De France tre af sine etapper til København, og den politiske interesse for dette var stor. Infomedia har analyseret af omtalen af Tour de Frances’ første tre etaper. Det gav arrangøren Grand Départ klarhed over alle eventets medieomtaler på tværs af lande og mediekanaler.

SPL logo 2022 RGB40 copy 1

Medieovervågning og -analyser giver Postkodlotteriet større overblik og dybere indsigt

Postkodlotteriet er Sveriges største lotteri med ca. 1 million kunder hver dag. Infomedias medieovervågning og -analyser giver overblik og indsigt i Postkodlotteriets mange omtaler på tværs af Sverige samt opfattelsen af deres brand.

grid 1 2 1

Kontakt os

Har du lyst til at høre mere om de resultater, vi har skabt for vores kunder?

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Modtag frisk inspiration max 1-2 gange ugentligt. Eksempelvis om spændende webinarer, whitepapers og gode cases. Du kan til enhver tid afmelde dig igen.