Medieovervågning, statistik og
rapportering i én digital platform
Analyser og indsigter i
jeres omtaler og omverden.
Eksperter, som optimerer
jeres kommunikation.
Teknologier til håndtering af
sociale og digitale kanaler.
Søg tilbage i tiden i vores danske
og internationale mediearkiver.
Sådan skaber vi succes for vores kunder.
Få tips og tricks på vores webinarer.
Læs hvordan vi har skabt resulater for vores kunder gennem medieovervågning, analyser, rådgivning og digitale teknologier.
Madklubbens koncepter er baseret på at servere lækker mad, til en god pris og i smukke omgivelser. Efterhånden som Madklubben vækster, har de et stigende behov for at arbejde med PR, kommunikation og marketing på nye og mere datadrevne måder.
I 2022 rykkede Tour De France tre af sine etapper til København, og den politiske interesse for dette var stor. Infomedia har analyseret af omtalen af Tour de Frances’ første tre etaper. Det gav arrangøren Grand Départ klarhed over alle eventets medieomtaler på tværs af lande og mediekanaler.
Postkodlotteriet er Sveriges største lotteri med ca. 1 million kunder hver dag. Infomedias medieovervågning og -analyser giver overblik og indsigt i Postkodlotteriets mange omtaler på tværs af Sverige samt opfattelsen af deres brand.
Har du lyst til at høre mere om de resultater, vi har skabt for vores kunder?
Modtag frisk inspiration max 1-2 gange ugentligt. Eksempelvis om spændende webinarer, whitepapers og gode cases. Du kan til enhver tid afmelde dig igen.