WEBINAR 7. SEPTEMBER 2021 kl. 9:00 - 9:55

Employee Advocacy

Sådan gør du det let for dine medarbejdere at blive ambassadører for dit brand

I samarbejde med Danish Crown

Varighed: 55 minutter

Program

Sociale medier har gjort det muligt for dine medarbejdere at være talerør for din virksomhed. Dette fænomen kaldes Employee Advocacy.

Dine medarbejdere er oftest de bedste ambassadører for dit brand, da brugerne af sociale medier engagerer sig mere med medarbejdernes indhold end virksomhedens. Tillid er den største årsag: Vi stoler mere på vores venner, familie og netværk end på virksomheder, organisationer og brands.

Men hvordan får man medarbejderne med på idéen? Én ting er at have det gode indhold og de gode historier, som man gerne vil have spredt ud om virksomheden. Noget helt andet er at få det udgivet på en måde, der stemmer overens med virksomhedens kultur. Dette kommer Pia Paulsen, som er Head of Social Media & Stakeholder Dialogue ved Danish Crown, og Strategy Consultant hos Infomedia, Katrine Jacobsen, nærmere ind på i dette webinar.

Hør om:

  1. Infomedias anbefalinger af hvad du skal have styr på i forhold til Employee Advocacy.
  2. Hvad du skal være opmærksom på, når du går i gang med Employee Advocacy.
  3. Hvordan Employee Advocacy er blevet en integreret del af Danish Crown.
  4. Hvilke resultater Danish Crown har skabt med deres Employee Advocacy program. 

Webinaret er gratis og varer 45 minutter, og der er efterfølgende afsat 10 minutters tid til spørgsmål

Talere

Katrine Jacobsen

Strategy Consultant at Infomedia. Building brands and relationships on social media

+45 31 70 20 31
katrine.jacobsen@infomedia.dk

Pia Paulsen

Head of Social Media & Stakeholder Dialogue. Team Lead at Danish Crown

+45 26 86 91 66
pipau@danishcrown.com

Få adgang til webinaret

Udfyld formularen for at få adgang til at se webinaret.

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Om Infomedia

Kommunikation kan vælte regimer, afgøre valg, og skabe ikoniske brands. Den rette kommunikation på rette tid og sted kan vinde markedsandele, manifestere et brand, øge omsætningen og minimere risici.

Men med 350.000 tweets i minuttet, 30.000 timers nye YouTube-videoer i timen, og over 2 mio. nye onlineartikler i døgnet, har det aldrig været sværere at holde overblikket, og samtidig aldrig været lettere at måle på det forkerte.

Infomedia er den strategiske partner, der omsætter det kaotiske mediebillede til overblik, indsigter og rådgivning, der skaber handling og resultater.