DOWNLOAD E-PAPER

5 tips til den bedste medieovervågning

En god medieovervågning kan give indblik i effekten af PR- og kommunikationsafdelingens indsatser, den kan tippe salgsafdelingen om nye forretningsmuligheder, eller den kan give marketing et uundværligt indblik i branchen og konkurrenterne. Her får du 5 anbefalinger til, hvordan du får markedets bedste medieovervågning.

Den bedste medieovervågning?

Medieovervågning er et vigtigt redskab for virksomheders PR- og kommunikationsafdeling.

Disciplinen anvendes til at observere og undersøge medieomtaler for at kunne håndtere krisesager, orientere sig omkring konkurrenter, opsnappe branchenyheder og ikke mindst optimere sin kommunikation.

Det er samtidig et vigtigt værktøj til at holde ledelse og bestyrelse orienteret omkring vigtige emner for at minimere virksomhedens risiko, pleje omdømmet og identificere nye forretningsmuligheder for at skabe vækst.

Din medieovervågning må ikke være støj i din indbakke. Den skal tværtimod være den første mail, du åbner om morgenen.

En god medieovervågning kan nemlig give indblik i effekten af PR- og kommunikationsafdelingens indsatser, den kan tippe salgsafdelingen om nye forretningsmuligheder, eller den kan give marketing et uundværligt indblik i branchen og konkurrenterne.

I dette e-paper giver vi dig 5 anbefalinger til, hvordan du får markedets bedste medieovervågning.

Skal vi infomere dig om nye whitepapers?

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og bliv automatisk opdateret, når vi har nye whitepapers, spændende webinarer og blogindlæg.
  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.