Kom godt fra start med jeres TikTok-videoer i Hootsuite.

Planlæg jeres indhold til TikTok
Når I har lavet en TikTok-video, gemmer I den blot for derefter at uploade den i Hootsuite, enten på desktop eller via Hootsuite Mobile App.
I Hootsuite kan I både tillade kommentarer, ’stitch’ og ’duet’. Derudover kan I få indsigt i, hvornår det er bedst at poste jeres indhold, inden I planlægger det.
Når I har lavet jeres indhold og planlagt det, fremgår det i jeres Planner både på desktop og Hootsuite Mobile App. På den måde kan I planlægge jeres TikTok-indhold forud på lige fod med jeres indholdsplanlægning til andre sociale mediekanaler.
Følg denne guide for at komme i gang med at poste TikTok-videoer via Hootsuite.
Monitorer jeres kommentarer på TikTok-videoer
Når I har postet jeres TikTok-videoer, er det rart at få et overblik over de kommentarer, der kommer herpå. Via jeres TikTok-stream fra Hootsuite Dashboard kan I nemt svare på kommentarer på jeres TikTok-videoer.
Her kan I både like, svare og skjule kommentarer. Læs mere om, hvordan I håndterer kommentarer her.

Mål og analysér jeres TikTok-videoer
Som med alt andet indhold er det vigtigt at måle, hvordan indholdet bliver modtaget og performer. Med den nye integration kan I gøre det direkte i Hootsuite Analytics.
Her kan I både se post performance for hver video, men I kan også lave en konkret TikTok-rapport til jeres TikTok KPI’er og dermed måle på både jeres følgere og videoer. Læs her, hvilke KPI’er I kan få indsigt i via Analytics.

Mere information
Hvis I er nysgerrige på mere, eller har brug for hjælp til at få sat det hele op, så kontakt os endelig.
Ring til os på +45 88 77 33 00 eller send os en e-mail på support@infomedia.dk