AMEC Awards er den globale prisuddeling for kommunikationsmåling og er åben for alle, der anvender medieovervågning og analyser i PR- og kommunikationsarbejdet. Prisen hædrer særligt gode resultater inden for kommunikationsstrategi, medieanalyse og media intelligence-teknologi. Glæden var derfor stor, da Infomedia modtog 3 priser.

1. Best evaluation on a small budget
Infomedia & Dansk Magisterforening/Akademikerbladet
Brug af ekspertkilder i medierne – en game changer i den offentlige debat om mangfoldighed.
2. Best first steps on a measurement journey
Infomedia & Fælledby LLC
Datadrevet indsigt til tidlig udvikling af kommunikationsstrategi inden for den bæredygtige boligsektor.
3. Best use of measurement for a single event or campaign
Infomedia & Lidl
Opbygning af en GPS til historiefortælling: Fremme af social ansvarlighed i fødevarebranchen.
Læs mere om Infomedias prisvindende løsninger
Om Infomedia
Infomedia er en førende nordisk media intelligence-virksomhed. Med avanceret teknologi, komplekse algoritmer og et team af dygtige medarbejdere, overvåger vi alt, hvad der bliver sagt og skrevet i alle medier over hele verden.
Vi har adgang til enorme mængder data, ny teknologi og erfarne folk, hvilket giver os en førende position i markedet for medieovervågning, medieanalyse og optimering af kommunikation. Vores mål er at give vores kunder vækst gennem bedre indsigt i et komplekst medielandskab.
Som markedsleder har Infomedia et ønske om at sætte nye standarder for virksomheders evne til at træffe de rigtige beslutninger omkring deres kommunikation i alle medier. På denne måde hjælper vi vores kunder med at nå deres forretningsmål og pleje deres omdømme.
Infomedia ejes af JP/Politikens Hus og Berlingske Media og vi løser opgaver for både nationale og internationale kunder. Vores partnerliste inkluderer bl.a. Hootsuite og Talkwalker som er blandt verdens førende inden for deres felt.