Jeres sociale medier åbner op for mange forskellige typer af kundeinteraktioner. Det er derfor, at Hootsuite har udviklet en ny indbakke der hedder Inbox 2.0, så I kan glæde jeres kunder med hurtigere svar. Læs mere nedenfor.
Jeres nuværende indbakke i Hootsuite bliver automatisk erstattet med den nye, forbedrede Inbox 2.0 den 6. juni 2023. For at få adgang til den, skal I logge ud og ind i Hootsuite igen.
Inbox vs. Inbox 2.0
I kan fortsat gøre de samme ting som I hidtil har været vant til i den gamle Inbox, men det er nu blevet muligt at gøre nogle ekstra ting som f.eks.:
- Administrere offentlige, dark posts (facebook) og private samtaler ét sted.
- Oprette gemte svar, autosvar og automatiseringer, der fremskynder svarprocessen.
- Bruge Analytics og CSAT surveys for at forstå værdi og performance af jeres community management arbejde.
- Mulighed for at connecte til CRM-system.
Alle jeres nuværende tags, åbningstider, SLA’s, saved replies og interne noter på kunderne bliver automatisk overført til den nye Inbox 2.0. OBS – hvis I har opsat assignment automations skal disse overføres manuelt til Inbox 2.0.
Har I brug for at se den nye Inbox 2.0 i aktion, har vi på dette link en video tour til jer.
Forbedret overblik i køen
Med den nye Inbox 2.0 kan I nu besvare henvendelser hurtigere og bedre end før. Det er bl.a. blevet muligt at holde et bedre overblik i indbakken, over hvem, der besvarer hvilke henvendelser. På den måde undgår I, at I er flere, der er i gang med at besvare den samme henvendelse på samme tid.
Der vil fremover stå på selve samtalen, hvem den ejes af eller hvis en kollega er i gang med at svare på en besked i samtalen, uafhængigt af om beskeden ligger i New, Pending eller Resolved.
Dertil er det blevet muligt at indsætte private noter i samtalerne, som jeres kollegaer også kan se. På den måde har I også nemmere ved at give hinanden intern kommunikation forinden I tildeler en samtale til en specifik kollega.
Samtidig kan man nu kategorisere beskeder og analysere efter temaer og tags, prioritere samtaler og endda like Facebook og Twitter kommentarer.
Indbakken får et nyt design
- New – beskeder og svar som kræver jeres opmærksomhed.
- Pending – beskeder som I allerede har besvaret, men afventer svar fra kunden eller hvis I afventer et svar fra en kollega inden I vender retur til kunden.
- Resolved – samtaler som I vil afslutte/lukke.
Hvad koster Inbox 2.0?
Inbox 2.0 bliver tilgængelig for alle Business – og Enterprise kunder uden ekstra omkostning.
Mulighederne i Inbox 2.0 varierer dog efter hvilken plan man har og der vil som sagt være mulighed for at tilkøbe Advanced Inbox 2.0 features til sin nuværende plan, hvis behovet opstår.
Se flere detaljer om de forskellige funktioner og features, herunder.
Hvor kan jeg læse mere om Inbox 2.0?
Hvis I har lyst til at lære mere om den nye Inbox 2.0, dens muligheder, og komme godt fra start, har vi herunder samlet nogle ressourcer, der kan hjælpe jer godt på vej:
1. Hootsuites Inbox 2.0 Customer Hub & Training
Kom godt i gang med brugen af den nye Inbox 2.0 gennem træningsvideoerne, der er designet til admins brugere. Lær om handy tips og teknikker.
2. Inbox 2.0 FAQs
Al information om de nye funktioner og andre spørgsmål er at finde her og ellers er I også altid velkomne til at række ud til os på support@infomedia.dk.
3. Hootsuites help center
Hvis I leder efter specifikke features, getting started guides, hjælpe artikler m.m., kan I også finde en masse direkte fra Hootsuites Help Center.
Features, funktioner og muligheder for de enkelte plantyper
Nedenfor finder I vores side-by-side sammenligning med de fange features og funktioner, der er tilgængelige til de to forskellige plantyper, samt hvilke advanced inbox features man kan tilkøbe.
Administrér alle samtaler ét sted
Organisér og prioritér samtaler
Fremskynd svarprocessen
Opbyg komplette kontakt/kunde profiler
Samarbejd effektivt og selvsikkert
Få indsigter til at forbedre performance
Sikre privatliv og sikkerhed
Mere information
Hvis I har spørgsmål eller har brug for hjælp, så kontakt os endelig på +45 88 77 33 00 eller send os en e-mail på support@infomedia.dk