Guide: Konkurrentanalyse på sociale medier
e-bog

Sådan gennemfører du en konkurrentanalyse

En konkurrentanalyse er mere end et månedligt besøg på dine konkurrenters website og sociale medier. Men du behøver ikke at hyre en privatdetektiv for at lave en konkurrentanalyse. Din konkurrentanalyse skal dog være en dybdegående og løbende analyse af dine konkurrenters styrker og svagheder – uanset om du arbejder i en stor eller lille virksomhed.

Her får du en guide til, hvordan du tager et nærmere kig på dine konkurrenter.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Modtag frisk inspiration max 1-2 gange ugentligt. Eksempelvis om spændende webinarer, whitepapers og gode cases. Du kan til enhver tid afmelde dig igen.

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Se også

Infomedia events

Tilmeld dig vores webinarer

Tjek vores webinarer med ny indsigt samt tips og tricks.

Nyt fra bloggen

Kig forbi vores blog og få inspiration fra vores eksperter, der deler den nyeste viden.