Cases
Læs hvordan vi har skabt resultater for vores kunder gennem medieovervågning, analyser, rådgivning og digitale teknologier.



Infomedia analyserer og dokumenterer Uno-X Mobilitys medieeksponering
Det professionelle, skandinaviske cykelhold Uno-X Mobility, ejet af Uno-X, er afhængig af støtte fra sponsorer. Derfor er det afgørende at kunne dokumentere den medieeksponering, de opnår og værdien af den. Det gør de med medieovervågning og sponsoranalyse fra Infomedia.
Infomedia giver DSB værktøjer til at håndtere deres kommunikation på SoMe
DSB er et af Danmarks mest kendte brands med en vigtig opgave i at transportere mere end 500.000 passagerer hver dag på tværs af Danmark. Med værktøjer og rådgivning fra Infomedia får DSB strategisk indsigt i deres tilstedeværelse på sociale medier og evnen til at måle struktureret på deres arbejde.





Eventanalyse skabte overblik over omtalen af Tour de France i medierne
I 2022 rykkede Tour De France tre af sine etaper til København, hvilket medførte stor politisk interesse. Infomedia har analyseret omtalen af Tour de France´s første tre etaper. Det gav arrangøren, Grand Départ, klarhed over alle eventets medieomtaler på tværs af lande og mediekanaler.
Medieovervågning skaber overblik og indsigt for Madklubben
Siden åbningen af den første restaurant i 2007 har Madklubben åbnet 38 restauranter fordelt på flere brands og har i dag mere end 1.200.000 gæster. Infomedias medieovervågning giver Madklubben et klart overblik over alle deres medieomtaler og bedre muligheder for at måle effekten af deres PR-aktiviteter.





Medieovervågning og -analyser giver Postkodlotteriet større overblik og dybere indsigt
Postkodlotteriet er Sveriges største lotteri med ca. 1 million kunder hver dag. Infomedias medieovervågning og -analyser giver overblik og indsigt i Postkodlotteriets mange omtaler på tværs af Sverige samt opfattelsen af deres brand.

Infomedia belyste mediernes rolle under valget 2021 i Norge
Institutt for samfunnsforskning (ISF) leder det norske valgforskningsprogram. Programmet undersøger bl.a. mediernes rolle under en valgkamp. ISF brugte Infomedias medieanalyser til at kortlægge mediernes dagsorden under valgkampen og belyse, i hvor høj grad den afspejlede vælgernes vigtigste spørgsmål.


Prisvindende løsninger
Når vores løsninger anerkendes for at skabe resultater for vores kunder, er vi særligt fornøjede. Se oversigten over Infomedia-løsninger, der er belønnet for den effekt, de skaber.
Kontakt os
Har du lyst til at høre mere om de resultater, vi har skabt for vores kunder?
Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag inspiration til markedsføring og kommunikation, herunder f.eks. information om spændende webinarer og gode cases.