Løsninger til store virksomheder
Skab konkurrencefordele og vækst på alle markeder med indsigt fra medieovervågning og -analyse
Indsigt der styrker din virksomhed
Aldrig har medierne haft større indflydelse på virksomheder og organisationer, end de har i dag, og aldrig det været sværere for virksomheder at navigere i det stadigt skiftende medielandskab. Samtidig har der aldrig været flere mediedata at læne sig op ad for at forstå markedet – eller flere muligheder for at kommunikere med sin målgruppe.
Media intelligence er designet til at løse den slags udfordringer. Med skræddersyede medieovervågnings- og analyseløsninger får du og dine kolleger den indsigt, I har brug for, så I kan opretholde en stærk tilstedeværelse på markedet, beskytte jeres omdømme og træffe informerede, strategiske beslutninger.
01
02
03
04
05
01
Håndter omdømmet i alle markeder
Jo større en virksomhed er, jo større bliver opgaven med at håndtere omdømmet. Flere markeder, flere sprog, flere medarbejdere og et væld af medier, der kan påvirke både branchen og brandet i en rygende fart, skaber en kompleks dynamik at holde styr på.
Heldigvis findes der gode digitale værktøjer, som kan hjælpe. Medieovervågning og -analyse giver dig mulighed for at måle, hvordan dit brand opfattes på tværs af geografi og medier. Med notifikationer i realtid kan du identificere og reagere på potentielle PR-kriser, før de eskalerer. Du får indsigt, som du kan bruge til at beskytte dit omdømme, sikre at budskaber er konsekvente på tværs af kanaler, og justere kommunikationsstrategier.
Læs mere om, hvordan media intelligence kan hjælpe dig med at tage hånd om dit omdømme her:
Jo større en virksomhed er, jo større bliver opgaven med at håndtere omdømmet. Flere markeder, flere sprog, flere medarbejdere og et væld af medier, der kan påvirke både branchen og brandet i en rygende fart, skaber en kompleks dynamik at holde styr på.
Heldigvis findes der gode digitale værktøjer, som kan hjælpe. Medieovervågning og -analyse giver dig mulighed for at måle, hvordan dit brand opfattes på tværs af geografi og medier. Med notifikationer i realtid kan du identificere og reagere på potentielle PR-kriser, før de eskalerer. Du får indsigt, som du kan bruge til at beskytte dit omdømme, sikre at budskaber er konsekvente på tværs af kanaler, og justere kommunikationsstrategier.
Læs mere om, hvordan media intelligence kan hjælpe dig med at tage hånd om dit omdømme her:
Daglig medieovervågning og analyse af redaktionelle medier
Overvågning og analyse af sociale medier
02
Skab konkurrencefordele
At forstå markedstendenser og stemningen blandt kunder, leverandører og andre interessenter er afgørende for at træffe gode strategiske beslutninger. Det samme gælder for at skabe konkurrencefordele og tage markedsandele.
Media intelligence giver dig adgang til dyb indsigt i dine konkurrenters aktiviteter og nye bevægelser i markedet og i branchen. Teknologien kan hjælpe dig med at gennemskue dine konkurrenters strategier og identificere muligheder for differentiering og vækst. En skræddersyet medieovervågnings- og analyseløsning giver dig mulighed for at overvåge branchenyheder, forbrugeradfærd og målgruppens interesser i realtid, så du kan træffe informerede og solide strategiske beslutninger.
Læs mere om, hvordan media intelligence kan hjælpe dig med at skabe konkurrencefordele her:
At forstå markedstendenser og stemningen blandt kunder, leverandører og andre interessenter er afgørende for at træffe gode strategiske beslutninger. Det samme gælder for at skabe konkurrencefordele og tage markedsandele.
Media intelligence giver dig adgang til dyb indsigt i dine konkurrenters aktiviteter og nye bevægelser i markedet og i branchen. Teknologien kan hjælpe dig med at gennemskue dine konkurrenters strategier og identificere muligheder for differentiering og vækst. En skræddersyet medieovervågnings- og analyseløsning giver dig mulighed for at overvåge branchenyheder, forbrugeradfærd og målgruppens interesser i realtid, så du kan træffe informerede og solide strategiske beslutninger.
Læs mere om, hvordan media intelligence kan hjælpe dig med at skabe konkurrencefordele her:
Daglig medieovervågning og analyse af redaktionelle medier
03
Hold styr på din compliance
En fælles faktor for alle store, internationale virksomheder og organisationer er de mange politiske og juridiske krav, de skal forholde sig til på forskellige markeder. At holde sig ajour med nye regler og standarder, politiske ændringer og relevante offentlige debatter er afgørende for både drift og omdømme. Men det er en umulig opgave at følge med i alt, hvad der sker i de internationale medier, og sortere det irrelevante fra. Eller er det?
Med medieovervågning og -analyse kan du holde dig opdateret på alt inden for compliance og andre relevante emner i medierne rundt om i verden. Det giver dig mulighed for proaktivt at justere din kommunikation, hvilket reducerer risikoen for juridiske problemer, og gør det lettere at navigere i den komplekse branche, som din virksomhed opererer i.
Læs mere om, hvordan medieovervågning kan styrke dig i arbejdet med compliance:
En felles faktor for alle store, internasjonale virksomheter og organisasjoner, er de mange, politiske og juridiske kravene man må forholde seg til i ulike markeder. Både for drift og omdømme er det avgjørende å holde seg informert om nye reguleringer og standarder, endringer i retningslinjer og relevante, offentlige debatter. Men å få med seg alt som skjer i internasjonale medier og sortere ut det irrelevante er en umulig oppgave. Eller?
Med medieovervåkning og -analyse holder du deg oppdatert på alt innen compliance og andre, relevante temaer i media verden rundt. Det gir deg muligheten til å proaktivt justere praksis og kommunikasjon, redusere risikoen for juridiske problemer, og gjør det enklere å navigere i den komplekse bransjen som virksomheten din befinner seg i.
Les mer om hvordan medieovervåkning kan styrke deg i arbeidet med compliance:
Daglig, international medieovervågning af redaktionelle medier
04
Vælg de mest effektive kanaler
Skiftet fra traditionelle medier til digitale platforme har ændret markedet drastisk. Køberens rejse er mere kompleks, og målgrupperne er mere fragmenterede. For mange virksomheder og organisationer betyder det en bredere tilstedeværelse i både online- og offline-kanaler. Det kræver tid og ressourcer. Det er derfor vigtigt at have et overblik over de kanaler, som målgruppen bruger, og sikre at budskaberne når effektivt ud til dem.
Gennem medieovervågning og -analyse kan du måle kommunikation på tværs af web, print, tv, radio, podcast og sociale medier. Du får indsigt i forskellige målgruppers medievaner, og om dine budskaber vækker genklang. Dataene kan hjælpe dig med at vælge de rigtige kanaler og optimere dine budskaber og dit indhold for at få større gennemslagskraft.
Læs mere om hvilke indsigter, du kan få med medieovervågning og -analyse her:
Skiftet fra traditionelle medier til digitale platforme har ændret markedet drastisk. Køberens rejse er mere kompleks, og målgrupperne er mere fragmenterede. For mange virksomheder og organisationer betyder det en bredere tilstedeværelse i både online- og offline-kanaler. Det kræver tid og ressourcer. Det er derfor vigtigt at have et overblik over de kanaler, som målgruppen bruger, og sikre at budskaberne når effektivt ud til dem.
Gennem medieovervågning og -analyse kan du måle kommunikation på tværs af web, print, tv, radio, podcast og sociale medier. Du får indsigt i forskellige målgruppers medievaner, og om dine budskaber vækker genklang. Dataene kan hjælpe dig med at vælge de rigtige kanaler og optimere dine budskaber og dit indhold for at få større gennemslagskraft.
Læs mere om hvilke indsigter, du kan få med medieovervågning og -analyse her:
Daglig, international medieovervågning af redaktionelle medier
Overvågning og analyse af sociale medier
05
Håndter rygter
Spredning af misinformation udgør en betydelig trussel mod brands og organisationers tillid i markedet. Men med det tempo og den mængde indhold, der dukker op på både sociale og i redaktionelle medier verden over, er det svært at holde trit med det hele. Især hvis du opererer i flere markeder og ofte er i medierne. Medmindre du har en god medieovervågningsløsning.
Media intelligence-teknologi kan hjælpe dig med at opdage og spore spredningen af falsk information relateret til din virksomhed eller branche – så du hurtigt kan tage kontrol over kommunikationen. Avancerede algoritmer og data i realtid kan hjælpe dig med at løse usandheder og spørgsmål hurtigt og opretholde pålidelighed og tillid i markedet.
Læs mere om mulighederne med media intelligence her:
Spredning af misinformation udgør en betydelig trussel mod brands og organisationers tillid i markedet. Men med det tempo og den mængde indhold, der dukker op på både sociale og i redaktionelle medier verden over, er det svært at holde trit med det hele. Især hvis du opererer i flere markeder og ofte er i medierne. Medmindre du har en god medieovervågningsløsning.
Media intelligence-teknologi kan hjælpe dig med at opdage og spore spredningen af falsk information relateret til din virksomhed eller branche – så du hurtigt kan tage kontrol over kommunikationen. Avancerede algoritmer og data i realtid kan hjælpe dig med at løse usandheder og spørgsmål hurtigt og opretholde pålidelighed og tillid i markedet.
Læs mere om mulighederne med media intelligence her:
Daglig, international medieovervågning af redaktionelle medier
Overvågning og analyse af sociale medier

Medieovervågning - vejen til indsigt
Den rigtige indsigt på det rigtige tidspunkt kan være guld værd. Med medieovervågning kan virksomheder og organisationer minimere risici, styre deres omdømme, spotte vigtige tendenser, måle kommunikation og udvikle deres forretning. Download vores e-bog om medieovervågning, og lær hvordan medieovervågning kan bruges strategisk og skabe værdi i hele din organisation.
Prisbelønnede løsninger
Vi er særligt glade når vores løsninger anerkendes for at skabe resultater for vores kunder. Se oversigten over vores prisbelønnede løsninger.
Cases

Grand Départ – Tour De France
Eventanalyse skabte overblik over omtalen af Tour de France i medierne.

Institutt for Samfunnsforskning

Postkodlotteriet
Kontakt os
Kontakt os for at høre mere om, hvordan vores løsninger til medieovervågning og -analyse kan styrke din virksomhed.
Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag inspiration til markedsføring og kommunikation, herunder f.eks. information om spændende webinarer og gode cases.