Arbejder du med social media management og med Hootsuite? Så er der godt nyt. Hvert kvartal samler vi en kavalkade af nye, spændende og nyttige værktøjer i Hootsuite.
Planlæg, monitorer og mål jeres TikTok-videoer i Hootsuite
En af kvartalets helt store nyheder er, at TikTok nu er en integreret del af Hootsuite, som har indgået et officielt samarbejde som partner med TikTok. Det betyder, at det nu er muligt for jer at publicere, planlægge, monitorere og analysere jeres TikTok-tilstedeværelse gennem jeres allerede eksisterende Hootsuite set up.
Få en introduktion til håndtering af Tiktok i Hootsuite herunder:
Publicér karruseller direkte til Instagram
Boost jeres Instagram-indhold
Det er nu muligt at booste jeres Instagram-indhold via Hootsuite, som I allerede kender det med jeres Facebook og LinkedIn-indhold.
Jeres Instagram-indhold kan boostes på to forskellige måder:
- Der kan sættes boost direkte på indholdet, når det laves i ’New post’.
- I kan booste jeres Instagram-indhold efter, at det er blevet publiceret. Dette kan gøres fra enten ’My Posts’ i Streams eller via ’Advertising’-modulet.
Læs her, hvordan du kommer godt i gang med at booste jeres Instagram-indhold, så det når længere ud.
Tag jeres produkter på Instagram via Hootsuite
En anden ny opdatering på Instagram er, at det nu er muligt at tagge jeres produkter til Instagram, når I laver indhold i Hootsuite.
Det er muligt at tagge op til 5 produkter pr. billede eller video og 20 produkter pr. karrusel post.
I laver jeres Instagram-indhold, som I kender det og tagger jeres produkter på Instagram direkte i Hootsuite. Når I har lavet jeres indhold, vil I kunne se tags i Planneren. Der skal bruges det mobile workflow (direct publishing) for at poste Instagram-indhold med taggede produkter.
Det er også muligt at booste jeres indhold efterfølgende som ellers.
Læs mere om, hvordan du kommer i gang med at oprette jeres produkter til Instagram og Hootsuite.
Tilpas jeres links direkte i Hootsuites Mobile App
Hvis I allerede nu arbejder med at tracke og måle på jeres links, når I poster indhold via Hootsuites desktop, så bliver I helt sikkert glade for at vide, at dette nu også er muligt via Hootsuites Mobile App.
I Hootsuites Mobile App kan du således tilpasse og tracke jeres links samt bruge ow.ly shortener, når du laver indhold til jeres social medie kanaler via app’en.
Læs mere om hvordan du kommer godt i gang med at tracke på jeres links.
Integrér Amplify med Microsoft Teams eller Slack
I ved sikkert allerede, at en af de store udfordringer med employee advocacy-arbejdet er at aktivere medarbejderne og få dem til at dele det indhold, som I laver til dem via Hootsuite Amplify.
Men med et par gode opdateringer fra Hootsuite bliver det endnu nemmere for jer at integrere jeres employee advocacy-arbejde og få jeres indhold tættere på medarbejderne.
Det er nemlig nu muligt at integrere Amplify i jeres Microsoft Teams. Ved at installere Amplify i teams får medarbejderne hurtigere adgang til at se jeres Amplify-indhold og dele det direkte herfra til deres egne sociale medieprofiler.
Medarbejderne skal enkeltvis sørge for at installere Amplify i deres Microsoft Teams. Følg denne guide for at komme i gang med at bruge Amplify via Teams.
Når Amplify er installeret i Teams, kan I også chatte med jeres medarbejdere om nyt indhold.
Hvis jeres virksomhed derimod arbejder med Slack, så er det nu også muligt at integrere Amplify med Slack. Med Slack kan jeres medarbejdere involveret i employee advocacy og social selling se, filtrere og dele Amplify-indhold direkte i Slack.
I skal blot få jeres admin til at installere Amplify til jeres Slack workspace, hvorfra det vil være tilgængeligt for medarbejderne. Se mere her for at komme godt i gang med at bruge Amplify og Slack sammen.
Mere information
Hvis I er nysgerrige på mere, eller har brug for hjælp til at få sat det hele op, så kontakt os endelig.
Ring til os på +45 88 77 33 00 eller send os en e-mail på support@infomedia.dk