skip to Main Content

Intelligent social listening

De taler om dit brand, dine produkter og dine konkurrenter. Lytter du? Brug overvågning af sociale medier til at følge med i, hvad der bliver sagt om jeres virksomhed, varemærker, branche og produkter. Eller udnyt social listening til at spotte trends eller identificere relevante influencers.

Intelligent social listening

De taler om dit brand, dine produkter og dine konkurrenter. Lytter du? Brug overvågning af sociale medier til at følge med i, hvad der bliver sagt om jeres virksomhed, varemærker, branche og produkter. Eller udnyt social listening til at spotte trends eller identificere relevante influencers.

Følg omtalen på sociale medier

Lyt til, hvad kunder, konkurrenter og andre siger om dit brand, branche og produkter, så I kan reagere med relevante svar, hurtigt og nemt.

Fokuser kommunikationen med brugbare indsigter

Med overvågning af sociale medier kan du få indsigter, der fortæller dig hvad jeres kunder og potentielle kunder i virkeligheden synes om jer – og det hjælper dig med at fokusere jeres kommunikation, så du rammer jeres målgruppe med budskaber, der rykker noget.

Mål effekten af dine kampagner på sociale medier

Effekten af kampagner måles ofte først, når kampagnen er slut og pengene brugt. Med social listening kan du løbende måle effekten og optimere jeres kommunikation på sociale medier efter behov. Dermed sparer du både tid og penge.

Sammenhold data

I vores værktøjer til overvågning af sociale medier kan du sammenholde data fra kundeservice eller salg med data og indsigter du samler ind på sociale medier. Derigennem kan du få et samlet billede af den direkte effekt af kampagnen.

Benchmark mod dine konkurrenter

Enagement er en vigtig parameter for de fleste social media-strategier. I vores social listening-værktøjer kan du sammenligne jeres indsats med jeres konkurrenter.

Mål share of voice

I får et billede af hvem der styrer samtalen på sociale medier, og du kan se share of voice i aktuelle debatter. Du får et billede af, hvem der fylder mest i aktuelle agendaer, hvem der får mest engagement i jeres branche eller hvilke potentielle influencers, der taler om jer.

Skræddersyet opsætning

Vores eksperter omsætter jeres behov til relevante søgninger i vores social listening-værktøjer. De kan anvendes både af ledelsen, som skal have det overordnede overblik, og af social media managers, som skal dykke længere ned i data.

Opsætning og træning

Det er vigtigt for os, at I får mest muligt ud af jeres social media monitoring-værktøj. Derfor laver vi et træningsforløb, som passer til din organisation. I bliver trænet i social listening, og hvordan det kan bruges på tværs af jeres organisation.

Løbende rådgivning

Du har løbende kontakt med vores social media- og social listening-eksperter, som rådgiver dig om nye muligheder og giver dig tips til, hvordan I kan skabe bedre resultater ved hjælp af jeres overvågning af sociale medier.

Back To Top