fbpx

Hvem er CEO Superbrand 2019?

Igen i år har vi analyseret lederne i toppen af det danske erhvervsliv for at vurdere hvilke CEOs, der udgør de stærkeste brands for deres virksomhed.

Hvem udmærkede sig i 2019 ved proaktiv kommunikation, god krisehåndtering og et vedholdende fokus på sine kernebudskaber?

Og hvem er stærkest i henholdsvis redaktionelle og sociale medier?

Dét løfter vi sløret for i dette års CEO Superbrands-analyse. Her bliver du klogere på, hvem der har klaret sig bedst trods mediestorme, svigtende regnskaber og lunefulde markedskræfter.

Du får også indblik i hele bæredygtighedsagendaen i medierne. Vi har nemlig kigget på de CEOs, der har formået at positionere sig som erhvervslivets helt egne aktivister. Samtidig har vi spurgt befolkningen, om topledere overhovedet bør udtale sig om emner som klima, ligestilling og fattigdom.

Som altid er analysen krydret med aktuelle interviews med eksperter og – ikke mindst – toplederne selv.

Download CEO Superbrands

Infomedia CEO superbrands

Download CEO Superbrands

Download PDF

Udfyld formularen og du er klar til at downloade dette blogindlæg som PDF.

Medieovervågning
- vejen til indsigt

TEMPLATE

Download template til din kommunikationsplan