skip to Main Content

Seneste blogindlæg

Målgruppeanalyse

Målgruppeanalysen giver dig indsigt i fællestræk hos din målgruppe. Her får du svar på, hvem din målgruppe er, hvilke medier de forbruger, og  hvor og hvor meget målgruppen har set dit brand i medierne. Med den viden i hånden kan du se om din indsats når ud til og påvirker målgruppen – positivt eller negativt. Analysen er relevant for både marketing- og kommunikationsafdelingen.

Adfærdsanalyse

Sidder du med marketing og salg, så kan adfærdsanalysen hjælpe dig med en bedre forståelse af målgruppen. Analysen bygger videre på målgruppeanalysen og giver dig yderligere indsigt i hvordan målgruppen bliver påvirket af jeres brand. Og du får indblik målgruppens holdning til din virksomhed og hvilke kanaler der giver den bedste påvirkning og ROI – fordelt på eksisterende, forhenværende og potentielle kunder.

Omdømmeanalyse

Sidder du med ansvaret for virksomhedens eksterne kommunikation eller brand, så er omdømmeanalysen  et stærkt værktøj at have med i hånden. Omdømmeanalysen bygger videre på målgruppeanalysen og giver dig et overblik over målgruppens rationelle og emotionelle opfattelse af virksomhedens brand – herunder også jeres mediedæknings påvirkning af målgruppens brand-opfattelse.

Vil du høre mere?

Bestil en skræddersyet analyse, og se hvor effektivt du kan arbejde med kommunikation, markedsføring og salg, når du har den rigtige indsigt.