skip to Main Content
International Branchepris Hædrer Infomedia Med To Priser

International branchepris hædrer Infomedia med to priser

Infomedia hev hele to priser hjem til gårsdagens AMEC Awards og anerkendes dermed endnu en gang af branchejuryen for sine innovative projekter i markedet for kommunikationsmåling og -analyse.

To nomineringer blev til to priser, så der var stor begejstring i det udsendte Infomedia-team, der torsdag aften deltog i prisoverrækkelsen i Prag.

Den ene pris vandt Infomedia i den prestigefulde ‘Step Change’-kategori, der gives for ”best improvement of a measurement journey”. Her var det analysevirksomhedens helt eget projekt, CEO Superbrand, der blev hædret for sit omfattende arbejde med at skabe en metoderamme til at måle værdien af CEO-kommunikation og ’CEO activism’.

Den anden pris blev givet i kategorien “Best use of new technology in communications measurement” for et andet af Infomedias kerneprojekter, nemlig ”Standardized and affordable reports for small and medium-sized businesses”. Her var det bl.a. den innovative brug af automatiserings- og business intelligence-værktøjer, der gjorde Infomedia fortjent til prisen.

»Vi er igen i år stolte over at blive anerkendt i international sammenhæng for vores arbejde med kommunikationsmåling og analysemodeller,« siger CEO i Infomedia, Thomas Vejlemand om de to priser ved AMEC Awards og tilføjer:

»Vi fortsætter arbejdet med at skabe merværdi omkring brugen af medieovervågning og medieanalyser, og vi har de seneste år gennemført betydelige investeringer i nye teknologier og analytiske kompetencer. De to priser er et dejligt rygklap til Infomedia og vores mange dygtige kollegaer, som har taget del i udviklingen.«

Infomedia leverer i dag integrerede medie-, PR,- og kommunikationsindsigter for danske, nordiske og internationale kunder.

Det er 17. gang, AMEC Awards afholdes, og det er for branchen, hvad Oscars er for Hollywood.

Se hele listen over vindere på AMEC Awards 2019.

Back To Top