skip to Main Content

Infomedia Blog

Infomedia vinder til AMEC Awrds

International branchepris hædrer Infomedia med to priser

Infomedia hev hele to priser hjem til gårsdagens AMEC Awards og anerkendes dermed endnu en gang af branchejuryen for sine innovative projekter i markedet for kommunikationsmåling og -analyse. To nomineringer…

Læs blogindlæg
Joselene Marques

Infomedias AI-ekspert taler på ‘Women in Data Science Conference’

Kort før påsken var der premiere på den globale ”Women in Data Science Conference” i København med 275 deltagere. Et stærkt line-up med deltagelse af bl.a. Amazon, Google og New…

Læs blogindlæg
Pige og robot

Top 5 Social Media Trends in 2019 (and how to tap into them)

The social media landscape is changing at an unforeseen speed. With new platforms and features launching regularly, social media professionals are finding it harder to decide which trends to latch…

Læs blogindlæg
Mads Nipper

”Alt hvad jeg foretager mig skal give mening – ellers er det som at drikke rumænsk rødvin”

Med sine mærkesager inden for bæredygtighed og digital transformation er Mads Nipper blevet kendt som en passioneret og aktivt kommunikerende CEO for virksomhedens Grundfos. Men den udadvendte rolle stod ikke…

Læs blogindlæg

Hvem blev CEO Superbrand 2018?

Igen i år har vi sat fokus på de danske topledere og deres evne til at trænge igennem i både redaktionelle og sociale medier. Download analysen 'CEO Superbrands 2018' og bliv…

Læs blogindlæg

Mesterlærling i Media Intelligence

Media Intelligence er en højst specialiseret nicheforretning, og derfor har vi i Infomedia fokus på at lære vores medarbejdere op. Det gælder især vores brede stab af studerende. Kodeordene er…

Læs blogindlæg
CEO med hashtag

7 gode vaner for den sociale CEO

Kun en håndfuld af de danske top-40 CEOs er dygtige til at engagere og fastholde følgere på sociale medier. Det viser vores analyser af CEO Superbrands år efter år. De…

Læs blogindlæg
Change-skilt i neon

Digital transformation: Slip dine forandringsagenter løs i organisationen

Infomedia har de seneste år arbejdet med en større omlægning af kunde- og produktstrukturen. Som mange andre teknologivirksomheder har vi iværksat en samlet indsats for den digitale transformation på tværs…

Læs blogindlæg
Fyrværkeri

Kommunikationsdirektørens nytårsforsæt

Hvad er kommunikationsdirektørens fokus i 2019? Er det ’same procedure as last year, Miss Sophie’, eller åbner den teknologiske udvikling op for nye indsatsområder og samarbejder? I forbindelse med analysen…

Læs blogindlæg
Skærp din kommunikationsstrategi med måling

Skærp din kommunikationsstrategi med måling

At måle på kommunikation er en vanskelig opgave - alene fastlæggelsen af KPI’er kan fremkalde grå hår hos de fleste. For kigger du på de rigtige ting, og kan resultaterne…

Læs blogindlæg
To flyvemaskiner

Digital transformation: Innovation uden at vende alt på hovedet

De seneste år har Infomedia gennemgået en grundlæggende omlægning af organisationens overordnede produkt- og kundestruktur. Formålet har været og er fortsat at udbrede digital transformation på tværs af organisationen. Hør…

Læs blogindlæg
Allan Polack og Mikkel Friis-Thomsen

Interview: Bag enhver synlig CEO står en kommunikationsdirektør

Allan Polack, CEO i PFA, er synlig i debatten om pension og arbejdsvilkår og står som topchef forrest både i solskin og regnvejr. Bag ham står dog en vigtig sparringspartner…

Læs blogindlæg
ZeroFox blogindlæg topbanner

Næste store trend: ‘Social media security‘

Infomedia har indgået partnerskab med amerikanske Zerofox – verdens førende spiller inden for sikkerhed på sociale medier. Sammen vil de to virksomheder nu sætte sikkerhed på sociale medier på dagsorden…

Læs blogindlæg
Post-its på en tavle

Den agile projektmetode sikrer fremdrift i Infomedia

Infomedia arbejder løbende på at udvikle nye produkter og videreudvikle eksisterende produkter. For at understøtte dette fokus mest muligt har vi på tværs af alle afdelinger omlagt vores tilgang til projektledelse fra den klassiske ”vandfaldsmodel”…

Læs blogindlæg
Fremtidens kommunikatør er en T-profil

Fremtidens kommunikatør er en T-profil

Hvad kigger danske kommunikationsdirektører efter, når de skal sammensætte et team? T-profiler, viser det sig. Fremtidens kommunikatør har både bred forretningsforståelse og er specialist på et nicheområde. Omverden dikterer hele…

Læs blogindlæg

Den ultimative tjekliste til at beskytte dit brand på sociale medier

Sociale medier har for alvor overtaget måden, vi kommunikerer på i dag, og med det følger også en masse nye digitale trusler, som marketing og kommunikationsafdelingerne nu skal til at…

Læs blogindlæg
Back To Top