skip to Main Content

Infomedia Blog

Skærp din kommunikationsstrategi med måling

Skærp din kommunikationsstrategi med måling

At måle på kommunikation er en vanskelig opgave - alene fastlæggelsen af KPI’er kan fremkalde grå hår hos de fleste. For kigger du på de rigtige ting, og kan resultaterne…

To flyvemaskiner

Digital transformation: Innovation uden at vende alt på hovedet

De seneste år har Infomedia gennemgået en grundlæggende omlægning af organisationens overordnede produkt- og kundestruktur. Formålet har været og er fortsat at udbrede digital transformation på tværs af organisationen. Hør…

Allan Polack og Mikkel Friis-Thomsen

Interview: Bag enhver synlig CEO står en kommunikationsdirektør

Allan Polack, CEO i PFA, er synlig i debatten om pension og arbejdsvilkår og står som topchef forrest både i solskin og regnvejr. Bag ham står dog en vigtig sparringspartner…

ZeroFox blogindlæg topbanner

Næste store trend: ‘Social media security‘

Infomedia har indgået partnerskab med amerikanske Zerofox – verdens førende spiller inden for sikkerhed på sociale medier. Sammen vil de to virksomheder nu sætte sikkerhed på sociale medier på dagsorden…

Post-its på en tavle

Den agile projektmetode sikrer fremdrift i Infomedia

Infomedia arbejder løbende på at udvikle nye produkter og videreudvikle eksisterende produkter. For at understøtte dette fokus mest muligt har vi på tværs af alle afdelinger omlagt vores tilgang til projektledelse fra den klassiske ”vandfaldsmodel”…

Fremtidens kommunikatør er en T-profil

Fremtidens kommunikatør er en T-profil

Hvad kigger danske kommunikationsdirektører efter, når de skal sammensætte et team? T-profiler, viser det sig. Fremtidens kommunikatør har både bred forretningsforståelse og er specialist på et nicheområde. Omverden dikterer hele…

Den ultimative tjekliste til at beskytte dit brand på sociale medier

Sociale medier har for alvor overtaget måden, vi kommunikerer på i dag, og med det følger også en masse nye digitale trusler, som marketing og kommunikationsafdelingerne nu skal til at…

Politiske stakeholders i medierne

Kommunale stakeholders må vige pladsen for Christiansborgpolitikere i medierne

Der er meget snak om kommunerne i medierne, men alligevel må borgmestre, rådmænd og andre kommunale stakeholders vige pladsen for folketingsmedlemmer eller ministre. Danske kommuner bliver omtalt en del i…

Applaus

Kommunikatør: Vis din succes internt!

Året går på hæld, og snart tager ledelsen stilling til kommunikationsbudgettet for det nye år. Har du nået at vise effekten af dit og hele kommunikationsafdelingens arbejde? Vi giver en…

Mand læser avis

Danske kommuner i medierne – her er de mest synlige

Der er stor forskel på de 98 kommuner på Danmarkskortet. Nogle er små (som Fanø med 3.400 indbyggere), andre er enorme. Det ses også på størrelsen af kommunale kommunikationsafdelinger –…

Kvinder til demonstration

#Metoo i Danmark – social mediestorm eller sagte brise?

#Metoo skubbede for et år siden de sociale medier ud i en sand tornado af aktivitet og har skabt en bevægelse, der for alvor har været dagsordensættende. På både sociale…

Poul Skadhede

Interview: CEO’en skal være garant for virksomhedens ’why’

Tidligere konkurrerede virksomheder på produkter og services, men i dag er det virksomhedens evne til storytelling og til at kommunikere deres purpose, der skiller fårene fra bukkene. Det mener Poul…

Download guides, trends og analyser

Back To Top