skip to Main Content

Infomedia Blog

Mesterlærling i Media Intelligence

Media Intelligence er en højst specialiseret nicheforretning, og derfor har vi i Infomedia fokus på at lære vores medarbejdere op. Det gælder især vores brede stab af studerende. Kodeordene er…

7 gode vaner for den sociale CEO

Kun en håndfuld af de danske top-40 CEOs er dygtige til at engagere og fastholde følgere på sociale medier. Det viser vores analyser af CEO Superbrands år efter år. De…

Change-skilt i neon

Digital transformation: Slip dine forandringsagenter løs i organisationen

Infomedia har de seneste år arbejdet med en større omlægning af kunde- og produktstrukturen. Som mange andre teknologivirksomheder har vi iværksat en samlet indsats for den digitale transformation på tværs…

Fyrværkeri

Kommunikationsdirektørens nytårsforsæt

Hvad er kommunikationsdirektørens fokus i 2019? Er det ’same procedure as last year, Miss Sophie’, eller åbner den teknologiske udvikling op for nye indsatsområder og samarbejder? I forbindelse med analysen…

Skærp din kommunikationsstrategi med måling

Skærp din kommunikationsstrategi med måling

At måle på kommunikation er en vanskelig opgave - alene fastlæggelsen af KPI’er kan fremkalde grå hår hos de fleste. For kigger du på de rigtige ting, og kan resultaterne…

To flyvemaskiner

Digital transformation: Innovation uden at vende alt på hovedet

De seneste år har Infomedia gennemgået en grundlæggende omlægning af organisationens overordnede produkt- og kundestruktur. Formålet har været og er fortsat at udbrede digital transformation på tværs af organisationen. Hør…

Allan Polack og Mikkel Friis-Thomsen

Interview: Bag enhver synlig CEO står en kommunikationsdirektør

Allan Polack, CEO i PFA, er synlig i debatten om pension og arbejdsvilkår og står som topchef forrest både i solskin og regnvejr. Bag ham står dog en vigtig sparringspartner…

ZeroFox blogindlæg topbanner

Næste store trend: ‘Social media security‘

Infomedia har indgået partnerskab med amerikanske Zerofox – verdens førende spiller inden for sikkerhed på sociale medier. Sammen vil de to virksomheder nu sætte sikkerhed på sociale medier på dagsorden…

Post-its på en tavle

Den agile projektmetode sikrer fremdrift i Infomedia

Infomedia arbejder løbende på at udvikle nye produkter og videreudvikle eksisterende produkter. For at understøtte dette fokus mest muligt har vi på tværs af alle afdelinger omlagt vores tilgang til projektledelse fra den klassiske ”vandfaldsmodel”…

Fremtidens kommunikatør er en T-profil

Fremtidens kommunikatør er en T-profil

Hvad kigger danske kommunikationsdirektører efter, når de skal sammensætte et team? T-profiler, viser det sig. Fremtidens kommunikatør har både bred forretningsforståelse og er specialist på et nicheområde. Omverden dikterer hele…

Den ultimative tjekliste til at beskytte dit brand på sociale medier

Sociale medier har for alvor overtaget måden, vi kommunikerer på i dag, og med det følger også en masse nye digitale trusler, som marketing og kommunikationsafdelingerne nu skal til at…

Politiske stakeholders i medierne

Kommunale stakeholders må vige pladsen for Christiansborgpolitikere i medierne

Der er meget snak om kommunerne i medierne, men alligevel må borgmestre, rådmænd og andre kommunale stakeholders vige pladsen for folketingsmedlemmer eller ministre. Danske kommuner bliver omtalt en del i…

Download guides, trends og analyser

Back To Top